Pesas en la Pineda

Si si, lo habeis entendido bién.
Después de poderme compaginar hoy la agenda laboral, he podido salir en btt por la zona de la Pineda. Me tocaban pesas, pero también me apetecía tocar bici, así que nada mejor que una buena sesión de dureza por el monte.

La verdad es que he acabado reventado y como se diría en el argot futbolístico "pidiendo el final del partido". El planteamiento era todo lo contrarío de ayer, subir atrancado, donde en muchos momentos no ha superado las 46 pedaladas/minuto.

Dicen que lo importante es tocar bici y eso nadie me puede discutir que yo al menos lo hago!!!
Al final1h 33min y estoy convencido que he llegado con mayor desgaste y concentración muscular que si hubiera hecho las pesas

3 comentarios:

Martí dijo...

que cabró !!! avui tindre que fer algu x collons !!!! avui poder faré doble sessió acumulació i series x la tarda !!!! jajajaja

salvador dijo...

Ostia NIco!!! com apretas aquesta "constancia" teva ens matara a tots aveura si aquets proxims dias de vacançes puc sorti una miketa jejejej avui i passat per el masajista el meu "chasis" el posarem a puesto i caña molt aviat jejejejeej salutacions

Nico dijo...

Martí:... ja ho veus, hauràs d'apretar el cul tant al matí com a la tarda (jejejeje).
sàpigues que les meves sèries són de força... l'explosivitat ja la farem més endavant.

Salvador: tu que coneixes molt bé aquest esport, ja saps que això és també qüestió de contància... Sàpigues que per dissabte comto amb tú... no hem fallis!!!

Publicar un comentario